Seg!

I morse vaknade jag av att båda armarna hade "somnat" det känndes som som var gipsade eller nått, det var så obehagligt! och inte nog med det drömde jag om morfar, det var inte alls sågon rolig dröm.. Jag gick iaf upp vid 10 ungefär och det var så fint väder så jag och Kaisa tog oss en promenad, men vi var väll ute och gick i typ 1,5- 2 timmar så det hann såklat börja spöregna, Så när vi kom hem var både jag och Kaisa helt dyngsura och frös som satan gjorde jag! Men sen åkte jag ner och mockade på en gång när jag ändå var blöt. Jag hade ju tänkt rida jag men så blev det inte. Har tagigt en dusch nu , eller nu var det ett tag sen kanske, åå det var så skönt! och tror n inte solen lyser nu? jo, då hade jag ju kunnat rida. Men nu känner jag mig så fräsch så det får vara.

Nu är jag jättetrött och seg, så ska ta mig en stooor kopp te, Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Sofie

stavas inte Kaisa med J? (Kajsa)

Eller äre med i istället? :P

2009-05-10 @ 17:41:13
URL: http://sofiedragsten.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nej hon stavas med "i" för hon är inporterad :)

2009-05-10 @ 18:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0