Pension?

Ibland börjar jag faktist fundera på vad som hänt med mig. Jag har blivigt så fruktanvärt torr och tråkig, jag festar aldrig längre. Eller det är väldigt sällan. Jag sitter bara hemma framför daton eller är ute och tränar på en fredag/lördagkväll. Jag tycker det är jättetråkigt att det har blivigt så här för jag har lixom festat och druckigt och haft kul  varje helg förut, hur ofta festar jag loss nu lixom? ... ja alldelses för sällann! Saknar tiederna när man va ute och festade jämt och tyckte det var skitkul! Jag ska väll inte säga att det är tråkigt och festa nu men det är så att jag har börjat tröttna på alkoholen regält bara.. Visst det är gott och man blir glad osv.. men det förstör en massa också. Fast vem vet i sommar kanske jag är värsta partybruden som dricker varje helg! faaast skulle inte tro det..

Kommentarer
Postat av: Caroline

känner igen dej i de där. Ja är heller äldrig ut och festar längre :/

2009-05-16 @ 10:32:58
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Caroline

känner igen dej i de där. Ja är heller äldrig ut och festar längre :/

2009-05-16 @ 10:33:06
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nej usch jag känner mig som en gammal tant! :P

2009-05-17 @ 11:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0