Oriflame

Idag fick jag hem paketet från Oriflame, alltid lika kul. Detta fick jag. Eftersom jag får rabatter och erbjudanden blev detta inte alls dyrt!

-2 st rengöringar
-2 st dagcremer
-ögoncreme
-Bodylotin
-Handcreme
- Mascara
- en lite creme/ salva om kan användas på t.ec nagelband, läppar, händer.
-en creme som man har på på t.ex benen när man rakat dom, det ska då ta längre tid för håret att växa ut, Ska bli spännande och se om det funkar, men den har fått bra kritik så.
________________________________________________________

Nu ska jag ta mig till stallet och mocka, sen skussa Tilda till ridskolan, tar med mig Kaisa dit så vi går en sväng medans hon rider! / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0