Onsdag

Känner mig lite allmänt uttråkad nu men samtidigt orkar jag inte göra något, Det har varigt en ganska lång men seg dag idag, börjde med matte nationella som var superenkla! Efter det hade vi redovisning av vårt grupprbete,  sen blev klockan 12 och jag gick och solade, gjorde en väldigt kort uppvärmning på gymmet och sen vidre ut i skogen för konditionsstest som inte blev som jag tänkt mig.. Mina ben var sega som ja vadå? och tiden var en minut segare än i måndags, Är jäkligt missnöjd men jag hade helt enkelt inte en bra dag för att springa! Fast jag sprang faktist hela tiden ändå, men ibland riktigt sakta!

Efter det fortsatte jag på gymmet i ca 20 minuter? och sen fortsatte redovisningarna. Fick sluta klockan 3 så då blev jag lite irreterd eftersom jag skulle på kurs/möte klockan 5! Men jag och Sarah satte oss på siljan med en kopp te för min del och så satt jag i bilen och läste lite i en tidning! Kursen var som vanligt bra och det är alltid lika kul och peppande och gå dit, Nästa vecka är det ingenting, lite tåkigt menmen.

åh känner att jag INTE är nöjd med dagens träning alls på nått vis, dels för att konditionstetet misslyckaes och sen att jag inte jag tagigt ut Kaisa på någon promenad.. Tycker inte om den här känslan som då och då dyker upp! Jag har lixom svårt och inse att jag har tränat och bodre vara nöjd med det! Nu har jag setat vid datorn alldeles för länge också så det har jag också dåligt samvete för.

Skola imorgon, börjar 10 och slutar 5- halv6? För vi har specialdag, Nationella i engelska också. Dryyygt! Föresten igår var det en månad tills sommarlovet, känns ju underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0