Natti !

Jag har bara tagigt det lugnt hela eftermiddan och kvällen , Lina har varigt här och hälsat på lite. Sen har jag beställt från oriflame. Nu sitter jag och kikar runt på lite olika sidor och bloggar och hittade en bra "hår sida" som jag tänkte beställa lite produkter ifrån! Sidan heter http://forhair.se/  och där finns allt möjigt till bra priser så jag rekomenderar att ni kikar in där ;P Har även kollat på massa kläder skor och bikinis. Blir så sjukt sugen på att köpa massa grejer! Men jag får vänta ett tag till, rättare sagt ca 2 veckor.

Nu ska ja ta mig en dusch och sen blir det att gå och lägga sig. Imorgon blir det skola även om jag inte känner mig speciellt bra, har nationella i matte så det måste jag göra. fast det värsta är att jag vet inte vilken tid dom börjar och vi har sovmorgon så jag vet inte när jag ska åka in. Ska ta reda på det på nått vis. Nu hoppas jag att jag mår bättre imorgon för der är ju inte så kul och hosta massa slem som jag gör när man har nationella!

Duchen nästa, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0