Mycket tankar som finns i mitt huvud!

Shit jag känner mig helt hjärntvättad eller vad man ska säga. Har läst igenom hela min blogg på lunarstorm nämligen, och även vissa andras bloggar där. Skratta inte nu när jag säger att jag har min lunar kvar! För mig är det ett minne och jag skulle aldrig ta bort den även om jag inte använder den. Åhh jag fick så mycket tankar i huvet nu, jag förstår hur hemskt det har varigt och jag känner så väl igen mig när jag läser det jag har skrivigt. Men jag har även läst en hel del roliga rejer som har fått mig och asgarva för mig själv! haha! Kolla bara på vilket sätt ja skrev, det är ju fan pinsamt!
__________________________________________________
2 typiska inlägg som jag skrev!

2 maj 2006 "tjeare
nu har de vart sista april också(valborg).. fan vad det gick fort!!! hade iaf väldit kul!!! var i floda-parken :) sov i fors bodarna sen också , la mej typ vid 4 å sen vakna jag pigg som en mört vid 08.50 på morgonen.
snart ska man till tallin också :P på torsdag bär det av :D längtar verkligen!!!kommer hem på söndag :)

hejsvejs :)"
___________________________________________________

15 juni 2006"
Äntligen!
...är det SOMMARLOV!!!!!! fan vad skönt har redan hunnit blivvit några dopp ;) med Zelda också :) fan vad kul måste bara GÖRAS OM
I morrn är det nationella hopptävlingar också, ska bli kul :D
På lördag är det BETES SLÄPP!!!!!!!! FAN VAD JAG LÄNGTAR!!!!!
Denna sommar kommer verkligen bli TOPPEN känner jag på mig :D

Ska till CALIFORNIEN i novenmer :D:D:D:D:D sååå kul;) ska kanska rida WESTERN då :) åå fy fan längtar redan!!!! Fasat först ska man ju njuta av SOMMAREN :D

"Zelda nu får du fan bli FRISK!!!! saknar alla ridturer!!!!! :("

ha ett skönt sommarlov allihopa ;)
pussar<3"
___________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0