Mer Bilder!

Ja det blev många bilder från valborg, men jag kan erkänna att jag varigt flitig med kameran den sita tiden så här kommer fler bilder!

Fredag- (igår):

Körtur med Pila (promenad för mig), sedan mys i solen!



Idag:

Varigt ute och åkt i "buggin", Skitkul ! ;P mellan 8 och hal 11 (på kvällen) blev det en promenad, Var jättesknönt, fast jag hade kunnt varigt utan ett skavsår och brännsår (heter det så?) på högra foten! menmen!

OBS! Man får inte speciellt snggt hår av att åka i buggin när håret bara blåser. Det blir typ fett och tovigt. Ungefär som om man tupperar håret när man inte har tvättat det på en vecka! Jättekonstigt och otroligt fult och skabbigt! :O




Nej jäklar vad klockan rullar på ! Nu ska jag sova så jag orkar med nästa dag! Godnatt på er :)

" Vilket jävla misstag, jag önskar allt var ogjort.. FAN jag vill bara glömma.. men det varkar vara omöjligt!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0