Måndag

Vilken underbar dag, solen har lyst och det har varigt riktigt varmt, Det gillar vi! Fick ett sms av mamma och pappa och där var det tydligen ca 30 grader där! Skolan gick bra idag, lugnt och skönt, bortsett från branövningen på allé! Alla skulle ner från stegen en å en och både falu kuriren och dalademokraten kom! Även en filmkamera, självklart så skulle dom filma mig så nu blir jag väll med på tv, fy fan alltså! Sen hade vi idrott så det blev en promenad runt solvändan för mig och Sofie! Slutade halv 2 så då åkte vi hem, vi hann sätta oss i solen en stund men sen hämtade vi även Lina och Tilda i leksand vid halv 4 för dom orkade inte vänta på bussen och så behövde vi handla lite!

När vi kom hem blev det en promenad upp på hissberget. Jag och Sofie och så var Kaisa och Siri med! jätteskönt var det! Nu ska jag duscha och fixa lite, Sofie och Tilda kollar på tv, men jag tröttnade så jag satt mig här lite. Inatt sover Sofie här och så har vi sovmorgon imorn till halv 11, skönt å sova lite!

Nej som sagt nu ska jag duscha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0