Lördag

Hej på er allihopa!
Nu sitter jag här med mitt te, alltså jag börjar verkligen bli beroende av det här goda te´t! Har precis kommigt hem från gymmet, jag gymmade 45 minuter och det gick jättebra, massa magträning.och de största delen av träningen var jag helt säl på gymmet! Det märks mer och mer att fok slutar gymma nu när de går mot sommaen. För när jag saffade gymkortet för ca 4 månader sen å var det nästan alltid fullt. Men jag är en av om få som fortfarand är där och sliter ;)  Tänkte ju att jag skulle sola också, men så blev det inte eftersom när jag skulle betala så gick det inte (alltså med kort) och jag hade inga kontanter kvar heller eftersom jag hade gjort slut på allt till frisörbeöket. Jag visar en bild någongång när jag tagigt en hur frillan blev, Inte så stor skillnad men lite ljusare är det, och det var ju så jag ville ha det så det är super! Sen ar jag bara toppat håret.

Nu ska jag gå ut på en promenad, har inte så mycket annat för mig och solen lyser så det är bara att passa på! Synd att det blåser så jäkla mycket bara. Aja vi hörs underbaringar =) /LS

Bra låtar:
Milow - Ayo Technology
Dead by April - Losing You
Akon/colby o'donis - beautiful
Ciara ft. Justin timberlake - love sex magic
Black eyed peace - boom boom pow

DÅLIG LÅT: Promoe - Svennebanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0