Kommande veckan!

Ungefär så här ser den kommande veckan ut för min del!

Måndag: skola, slutar halv 2. Idrott sista lektionen och jag tror att vi har konditionstetet då. Kanske blir en promenad med kaisa sen när jag kommer hem!
Tisdag: Skola, Har sovmorgon till halv 11 och slutar kvart i 4.  Ska även hinna med en ridtur. Tror jag gör det på morgonen och när jag kommer hem blir det en promenad me Kaisa!
Onsdag: Nationella prov i matte  vet inte om vi har vanliga lektioner efter det, Möte klockan 5, Blir een lång dag! :s
Torsdag: skola, slutar 2. Ska försöka hinna med en ridtur och en promenad med Kaisa
Fredag, Sovmorgon till 10.10 (kommer jag ha resten av terminen på Må och Fre) Skönt! Matte prov, Sluter klockan 2 så då ska jag på ett möte diret efter det! Blir spännande!
Helgen: Har inte funderat något än, Vi kanske kan åka till Sången, Sarah? ;P Hoppas på fint väder iaf! (Ska inte festa!)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag ska tävla lördag morgon men efter det kanske! ;) Vi får se hur de blir Anders sitter här och muttrar haha ;D

2009-05-11 @ 00:30:06
Postat av: Lisa

jasså;) Men jag tycker vi sticker dit, vore jättemysigt =)

2009-05-11 @ 11:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0