Hemsk dag

Vilken helvetes dag rent utsagt! Ingenting har gått bra för mig, en riktigt  otursdag..Sen har jag kännt mig nervös över saker och varigt stressad över skolan och kännt av magkatarren.(länge sen nu!) Jag orkar inte skriva mer om min hemska dag, blir bara så sjukt irreterad när ja tänker på den. Har prov imorgon i massage, har pluggat lite men gav upp ganska snabbt för var på så hemskt dåligt humör. Fast nu känns allt lite bättre efftersom jag fick sätta mig och skriva av mig ;)

Sen har jag lite roligt och avkopplande framför mig. För nu ska jag ta mig en dusch, lägga en ansiktmask, skrubba/ fila fötterna och ta hand om kroppen. Röck även av lösnaglarna idag (efter 7 veckor, fattar inte att dom har setat så länge! :O) Jag filade och målade dom också så nu är dom riktigt små och söta haha! Sen ska jag dricka lite te sen ska jag lägga mig.

Imorgon är det en ny dag med nya möjligheter, den dagen ska bli bättre än den här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0