Hemma efter en skoldag

Idag blev det skola igen. Mådde inte så bra när jag vaknade och då hade jag även lite temp också (37,6) Men jag blev bättre ganska snabbt. Fick ju lov och gå till skolan eftersom det var nationella i engelsa. Först läsförståelse sen hörförståelse och sist skrivaning. Proven gick iaf mycket bättre än jag hade förväntat mig vilket känns jätteskönt, Nu är det bara och vänta på resultaten! Proven var klara klockan 1 så då slutade vi också, så jag gick till banken och fixade mig en internetbank med dosa.

Nu är jag hemma, har lite plugg som väntar, fast det är ganska lugnt. Ska även ner till Pila, jag har ju inte varigt där sen i söndags. Men det blir ingen ridning idag för det regnar, usch inge kul orkar inte gå ner i stallet och mocka heller känner jag men jag måste. Inte långt tills hästarna släpps på betet då slipper man det :)

Har bjudit lite på tredera också, auktionen slutar vid 7 så jag hoppas jag får det! :) Tradera är ett beroende alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0