God natt

Jag går på högvarv, kan inte riktigt lappna av känner jag. Känner mig så sprallig i hela kroppen, men jag vet inte varför? Inte förens nu tänker jag tanken att jag kanske ska lägga mig snart,  har hft lite svårt och ova de sista tiden, antingen har jag haft fr mycket och tänka på eller så har jag svettas.. ovanligt för mig eftersom jag somnar så fort jag lägger huvet på kudden annars!

Idag fyller kusuin Klas 17 också, bara ett år kvar då ;p Grattis på han!

Undra va man ska göra i helgen? Jag har ingenting planerat, fast jag känner att jag skulle vilja hitta på något. Absolut inte festa. Men typ göra något kul, göra nått bus typ palla äplen och jävlas med grannarna å bara vara allmänt barnslig hahaha! Nej jag vet inte, Shit vad jag känner mig fummig alltså, Kanske borde sova trotts allt, ska ju faktist upp halv 6 imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0