God morgon!

Vaknade klockan 7 i morse av att jag var TORR i halsen/munnen, jätteobehagligt, så jag gick upp och drack massa vatten och så sjukanmälde jag mig, inte bara pga att jag var torr i i munnen dock, mår fortfarande inte så bra men jag äter väll mina tabletter och hopps på att må bättre på lördag, Kom på att jag inte skrivigt det här men jag, Lina, Eva och Piwi åker till Flen då, blir övenattning där och på söndag ska Minna (Linas hund) ställas! Jag och Lina hade väll tänkt gå ut eller något där nere, men jag vet inte hur stort Flen är? haha kanske inte ens finns nån stans och gå ut!

Nu ska jag ta mig en dusch och greja lite, blir att åka och handla lite och hämta Tilda vid 12. För jag blir inte bättre av att sitta inne och inte få nån frisk luft!  Ha en bra dag. / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0