Helgen i Flen!

Hemma igen!
kom hem vid klockan 6 och så fort jag kom hem blev det en promenad för mig och Kaisa. Kännde att jag behövde det efter att inte ha rört på mig på en hel vecka! Jäkla förkylning som förstör allt och det värsta är att ja inte känner mig helt bra än. Menmen..

Resan till Flen då! ja den har gått bra och vi har haft det trevligt. För Minna gick det också bra hon fick en etta! Kan inte så mycket om utställningar så mer ä så däger jag inte haha! Fast kanske dags och börja lära sig eftersom jag ska ställa Kaisa i augusti!

Lördag:

Osminkad påväg mot flen!


När vi kom fram spelade vi såklart biljard eftersom det fanns precis bredvid vårt rum! Det roade vi oss även med resten av källen (bland annat) ;P

Jag fick damp! Den här bjuder jag på!

Hann sålart knäppa lite kort också!



Lina sprang och ställde upp Minna! Hon är så otroligt fin!


Kvällen avslutades med vin/cider och mys!

Här klättrade jag upp! Stolt!, haha neeej jag tog en annan väg! Det var högre än vad de ser ut som!

Det var så jäkla fint där, och varmt! Säkert 15 grder på kvällen :)



Söndag, idag på utställningen:

På vägen hem var Minna trött! Det var jäkligt fullt i bilen (4 pers, 2 hundar + packning!) Så hundarna fick ha en sovsäck inne i buren, den såg både hon och Alvar ut att använda som kudde! haha ;P

Det får räcka! Vart lite mer bilder än jag tänkt mig men aja! ;P Nu måste jag sova, fast har sovmorgon, skönt! Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0