Flen imorgon!

Denna fredag har jag mest spenderat i bilen känns det som! fast har även hunnit med stallet, setat här lite, städat rummet, varigt med Lina, skussat Majs vänner till rättvik i en raggarbil, varigt vid kusin och kollat på tv och lite sånt! Kom hem därifrån för ett tag sen, nu ska jag sova för klockan ringer klockan 7, då ska jag upp och packa och fixa och sen åker vi (jag, Lina, Eva och Piwi) till Flen på förmiddan nån gång! Kommer bli kul! Mamma och pappa åker även till österrike på vandringsresa imorgon och blir borta en vecka så jag och Tilda blir ensamma hemma! Blir skönt men samtidigt så har jag massa tankar i huvet att "tänk så dör dom och jag aldrig mer får se dom igen" .. Drygt att jag ska tänka så varje gång dom åker någonstans! Tänker på det hela tiden just nu..

Nu ska jag sova om sagt, det blir nog inget inlägg imorgon utan det blir nog antingen söndag kväll när jag kommer hem eller måndag, och då kommer massa bilder eftersom kameran såklart hänger med! Trevlig helg! / LS


Kommentarer
Postat av: Caroline Norrström

Men Lisa så kan du ju inte tänka! Klart dom inte ska dö. Skönt för er att vara ensamma hemma ;) Saknar dej <3

2009-05-23 @ 11:07:12
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Sofie

Men gud, nej det klart dom inte kommer dö! Hur kan du tänka så ?:P haha! Skitskönt att vara ensam hemma ;) <3

2009-05-23 @ 11:43:18
URL: http://sofiedragsten.blogg.se/
Postat av: Lisa

Till Carro: haha nej jag vet men jag är lite fjantig! Jag saknar dig sjukt mycket också gumman! <3



Till Sofie: Nej jag ska inte tänka så men det blir bara så! :P Ja det är väldigt skönt å va ensam :) <3

2009-05-24 @ 23:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0