Drygt!

Usch just nu känns allt så drygt! och med det menar jag skola, lätt förklning, massa grejer och tänka på, mitt rum ser förjävligt ut. MEN ja orkar inte göra någonting idag känner jag. Kanske borde jag men ändå känner jag bara, Nej jag skiter i det här! Rummet behöver inte vara städat, jag har inte så mycket plugg att jag behöver plugga just idag, jag har tränat varje dag förutom en veckan som varigt så jag behöver faktiskt inte göra det när jag börjar bli sjuk...

Så jag tänker faktiskt inte göra NÅGONTING idag, klockan 6 ska jag till oriflame, men det är ju bara roligt!

Natten var förjävlig, ajg kom rätt sent i säng, var helt täpt i näsan och bara svettades! Somnade klockan 2 ungefär. kvart i 6 ringde klockan och då kännde jag mig skapligt sliten! Just nu känner jag att jag skulle vilja vara hemma imorgon och bara vara! Men vi har vårat mini-projektarbete och grupparbete som det ska fixas med så vi får se hur det blir med den saken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0