Det här blir en bra dag!

Tjenare, jag är på jättebra humör idag med. Har varigt vaken sedan klockan 6 så jag har hunnit med en promenad och en dusch. har inte fixat iorning mig så mycket idag heller. Jag har inte ens fondation på mig för min hy är finare än någonsin så jag ha bara lagt på lite mascara! Kort dag i skolan idag också ska bara till visir nu klockan 10 och lyssna på någonting som har med valet och göra, sen har vi matte. Vet inte om jag ska göra det sista provet eller om jag ska vänta till onsdag, det visar sig! Nu ska jag ta lilla pärlan (golfen) och hämta upp Sofie och åka mot leksand!

Det här kommer bli en toppendag, solen lyser, himlen är blå och det är varmt ute, Kan inte bli bättre! Ikväll blir det grillkväll hos Zandra och det blir superduper! Ha en bra fredag/ LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0