Godnatt!

Sådär, fixat med en massa nu! och så har jag pluggat både matte och jobbat med ett grupparbete om inflamatoriska sjukdomar och rematoid artrit! Så nu känner jag mig väldigt stolt att jag pluggat lite. Plockde även precis ihop lite på rummet dock fortfarande ganska stökit men ändå! Sen tittae Maria förbi med lite kläder jag fick låna och så lånade hon en tröja av mig:)

Nu ska jag sova, har sovmorgon imorn men det hindrar inte mig från å gå upp! jag ska upp klockan 7 och rida och ta ut hästarna, Dom ska troligen upp i sommarhagen om inte Ankie och Inge lagat vinterhagen eftersom Pila och Rivve tydligen rivigt ner hela hagen idag! :O Fårstängsel och allt och sen har Mambo gjort illa sig också!

Bara för att jag är störd, haha! ;p Dom här bjuder jag på! ( ni ser iaf lite hur mitt hår blev, lite ljusare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0