Baren!

Jag och Lina fick för oss att dra till Leksand på baren (studentfest) igår. Jag vet att ja var sjuk men jag kännde mig lite bättre dc väldigt tät i näsan, men tog ett "dundernäs stray" så det känndes riktigt bra under kvällen. Vi drog dit på kvällen typ vid hlv 11, fast jag var nykter och körde, Lina med i stort sett! Jag känner mig så stolt när jag klarr av att gå ut nykter!Jag hade väldigt kul och det var mycket folk ute. jag hade mina 13 cm klackar på mig, för jag ska bara kunna lära mig gå snyggt i dom och då är det bara och tränatränaträna, första gången jag hade dom igår och dom är ju så grmt snygga! Ett + är ju att det faktiskt gick ganska bra så länge jag rörde mig och dansade, värre när man står still, Jag har inte alls ont i fötterna nu heller som jag jag brukar ha när jag har klackar!

Bilder från kvällen



Väldens bästa bästis <3





Skorna!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Snyggingarna ;)

2009-05-21 @ 15:21:13
URL: http://sofiedragsten.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du med ;)

2009-05-21 @ 18:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0