<3

Någonting som inte altid är helt lätt är att vara en bra kompis. Att bara stötta och finnas där är nog det som är svårast. När ens vänner inte mår bra eller bara känner sig lite deppig, glad eller någonting helt annat. Då är det inte så lätt och veta hur man ska bete sig. Man vet lixom inte om man lägger sig  för mycket eller om dom vill prata om det. Jag tycker helt enket att det är jättesvårt och jag skulle verkligen vilja finnas där för mina vänner mer än jag gör i alla lägen.

Jag vill bara att ni ska veta att jag finns här för er. Jag älsker er mina underbara fina och fantastiska vänner. Ni är dom som alltid kommer betyda mest för mig. vad som än händer! Jag sviker er aldrig och hopps och vet att ni inte sviker mig. Jag vill alltid att vi ska hålla ihop.

Älskade vänner!







Kommentarer
Postat av: Caroline

Håller med dej ! De är svårt att veta hur man ska bete sej i alla lägen :/ men du är bra underbar du, fruktansvärt glad att jag har dej som vän du betyder mycket för mej ! <3

2009-05-04 @ 19:59:49
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag är så sjukt glad att jag har dig också gumman! love! <3

2009-05-04 @ 20:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0