2 Maj

Känner att jag inte orkar skriva någonting egentligen har mycket och skriva om egentligen menmen, några rader blir det, Valborg var varken bra eller dåligt, har inga mer komentarer än så.. jag blev jäkligt full och drack i stort sett upp en hel 70is eller hur man ska skriva det? det är bara lite i botten kvar, sen en smirnoff, jäger. Ölen tappade jag så allt pös ut.

igår var det iaf en jättebra dag å himla varmt och skönt. Var faktikt inte så bakis heller mer än när jag vaknade. Så det blev en körtur med Pila. Lina och Tilda körde och jag gick bredvid. sen satt vi ute i solen och bara hade det skönt.

Idag har jag Lina Therese och Maria varigt till rättvik för det är ju marknad den här helgen. men vi gick inte på marknaden utan vi åkte bara runt i "buggin" Therese bil! Lite fränt ;p

nej nu örk int ja skriv nå mer, har en massa bilder som kommer antingen senare idag eller imorgon! Ska kila nu, hej svejs!

4 år sen Laban förvan..<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0