Vad är det här för konstig dag? :O

Mycket konstig dag måste jag säga.. vart på så fruktansvärt ojämt och konstigt humör :O Både skrattat så jag fått ont i magen, fällt nån tår när jag tänkter på dig<3, saknat gammla tider, längtat till en massa roliga saker, älskat mig själv, hatat mig själv..

Inte nog med det har jag varigt så jäkla rastlös, Jag kan fan inte sitta still, knappt här vid datorn! Sen känns det som om jag har hur mycket som helst och göra, men som vanligt kommer jag mig inte för nånting, bara dom gammla vanliga grejerna jag gör dagligen.

Jävligt rörigt men det är precis så den här dagen har varigt, Känns skitkonstigt! :S
Det här kanske är mångas vardag men för mig är det väldigt ovanligt..

Jaja jag fattar knappt själv vad jag skriver så hur ska ni kunna göra det? Blir en tiding kväll för mig för nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite i tidnigen "I FORM",( Jag kan verkligen rekomendera den!) Efter det ska jag snarka kudde ;D / LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0