Översikt av nästa vecka..

Nu sitter jag här hemma vid datorn igen, passar på å poppa hög musik när igen är hemma ;) Ridturen var helt underbar, vi travade på åkrarna och kan lova att hon försökte sticka ett antal gånger! Men jag gav mig inte, Det blev bara trav idag, Tror kärringen blev lite trött faktiskt för hon var helt blöt när jag kom hem ;P

Som sagt jag sitter här vid datorn nu, Tycker jag har börjat setat här lite väl ofta den sista tiden! :S Men nu sitter jag här och kollar upp veckan framför mig lite. Vet inte om jag har skrivigt det men varje vecka så brukar jag skriva upp olika mål för varje vecka, så det är det jag håller på med nu. Tycker det är gansa kul och se för varje vecka hur allting går/ hur man lyckas osv :)

Tänkte skriva ner lite här hur min vecka kommer se ut!
Måndag: Prov, gymma
Tisdag: Ledig, gymma
Onsdag: gymma annars inget speciellt,
Torsdag: vilodag
Fredag: gymma, Den sista dagen innan lovet börjar ;D Snacka om skönt det ska bli med lov alltså!
lördag: Inet speciellt som jag vet nu.
Söndag: Sarah fyller 18 ! :D

På lovet får vi se vad som händer då, Det enda jag vet är väll att vi ska åka till huvudstan någon dag, Sen blir det såklart att fira min pälskii också ;)

Nu lär jag plugga! / LS

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jasså ni ska till huvudstaden ? :) Shoppa ?

2009-02-15 @ 21:59:15
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

Yes, kan jag lova! :D

2009-02-15 @ 22:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0