Måndag

Nu sitter jag här vid datorn och har lite tid över att skriva. I natt sov Lina här och vi tog en ordentlig sovmorgon, hur skönt som helst, efter det har jag hjälpt motmor att köra lite grejer till återvinningen i leksand.

Sen har jag och Lina tränat Pila Vi red dressyr på kandarstången, Gick ju hur bra som helst så det  lär vi ju göra oftare tycker jag! Ikväll blir det gymmet  kan jag lova, jag ska träna hårt som satan, känner mig sjukt sugen på det! 

Alltså jag måste bara säga att det är så sjukt skönt med lov nu, Det behövdes mer än väl och jag vet att jag inte är ensam om å tycka det! Vet inget speciellt so kommer hända på lovet, skulle egentligen till stockholm, men det blev inte så, Men i helgen så ska vi ju fira Sarah, det kommer bli riktigt roligt alltså. Man kanske ska köra en repris av min födelsedag ? ;) haha nej det gick lite över styr!

Sen ha jag kommigt på att jag längtar så jäkla mycket till valborg! Många tycket säkert att det inte är något speciellt alls, Men för mig är det då sommaren börjar  och så är det ju tradition med förfest  i budo och sen flodaparken! och den här gången blire ju såklart krogen inne på parken!  Jag längtar som satan nu, det är ju faktiskt "bara" lite drygt 2 månader dit, Men tiden går faktiskt fort! Men jag längtar inte bara till sommaren, Nej vore det inte härligt med sommar nu! Jag längtar verligen till sommaren -09 och jag hoppas den blir minst lika bra som -07 och -08!

nej nu ska jag äta sen gymma sen blir skräckfilm i kväll! / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0