Tråk fredag!

Har så jäkla tråkigt, tråkigaste kvällen på LÄNGE, och rastlös som satan är jag också! Vet inte vad jag ska ta mig till! Idag har jag iaf fått min frilla lite uppfrächad, blonderat och lagt i lite mörkt i luggen, Blev faktikt riktigt nöjd :) Om jag orkar så ska jag ta nån bild så ni får se.

Undra vad som händer imorgon då? Jag känner fan för å vara riktigt jäkla kanon! Men hur ska det gå till? Jag är ju nykterist och har varigt det i 4 veckor nu, stolt över mig själv! Men ändå så trivs jag inte speciellt bra med nykterist livet, Hallå, vart tog alkolisten Lisa Sjöberg vägen som söp varje helg ? Ändringar nu, jag ska bli alkis igen ;) Blir bara ännu bättre nu när min pälski Sarah blir 18 om 2 veckor, Tänk vad vi ska supa! Dock vet jag ju att det inte är så bra för min viktnedgång :S MEN man är ung en gång i sitt liv så kan man ju inte hålla på å bete sig om en pensionär ;) Jag får helt enkelt dricka torrt vin då ;) Det innehåller minst kolhydrater =)

Nu ska jag försöka hitta på nått å göra så jag inte blir galen, jag har ju vilodag idag också så jag ska inte träna! Menn imorgon blir det kanske ett gympass? / LS

INTE långt kvar tills jag ska tatuera mig nu! Längtar !

Kommentarer
Postat av: zandra

Du kan ju alltid ta en bil tur till leksand, och glo runt ;D

2009-02-06 @ 18:59:16
Postat av: Lisa

haha jo det kan jag ju ;)

2009-02-06 @ 19:15:52
Postat av: Sarah

Haha du är innerst inne en alkoholist , du är uppväxt med det så ingen idé att trotsa:D! Ja fy fan om 2 veckor blire supa varje helg ( när vi har råd) haha :D Pälski<3

2009-02-06 @ 21:18:55
Postat av: Lisa

haha ja det än nog så illa Sarah XD Ja satan vad vi ska gå ut då alltså ;) love ya <33

2009-02-07 @ 10:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0