Tisdag

Idag kom paketet från nelly! Jag beställde ett par skor därifrån för någån dag sen. Är hur nöjd som helst, Dom är så jäkla snygga , tänkte jag skulle ta nått kort på dom så ni får se :)

Idag har det inte hänt nått speciellt, som jag ALLTID skriver har jag kommigt på! Jag har varigt med Lina hela dagen och vi har hämtat ut paketet, varigt till Injön en sväng, ridit Pila, tagit en promenad. Skulle egentligen gymma idag ju, men det är ju ingen som vill följa med mig. Alla är så lata;) haha nejdå.  jaja det blev en promenad iaf :)

Har inte tid att skriva mer nu, Men det kommer bilder på både mina skor och på Pila ikväll, så kolla in här en sväng lite senare! ;)  / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0