Sömnbrist!

Känner mig inte alls nå pigg just nu! trött, fryser och ont i huvet! Tror att jag börjar få sömnbrist, min kropp reagerar VÄLDIGT starkt på det nämligen, alltså vem som helst kan väll ha ont i huvet, men för mig har det hänt ett antal gånger att jag blivit sjuk av för lite sömn. och då menar jag SJUK!  Sen så märker jag att när jag inte får sova tillräckligt så får jag massa plitor som typ blir såriga och så kommer det blod ur dom, Lite svårt å förklara :P Nej usch har verkligen ingen lust å gå till skolan imorgon, jag behöver bara ligga hemma och sova kännder jag..

Ikväll ska jag lägga mig tidigt ! / LS


Kommentarer
Postat av: Caroline

Usch sömn brist är då verkligen inget jag lider av ;) Sover en hel del jag. Sov och krya på dej gums <3

2009-02-12 @ 21:19:07
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

gud vad skönt! Det skulle jag också vilja göra, men "hinner" inte! :S <3

2009-02-12 @ 21:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0