Skolan

usch vad jag har börjat känna mig trött på slutet, känns som det inte spelar nån roll hur mycket jag sover ! Är jätte trött nu, men har har så jäkla mycket plugg, men orkar INTE! Jag ska göra en uppsats nu om diabetes som egentligen skulle ha vart inne igår! eller idag kanske? Sen har jag ett svenska tal på fredag och jag vet verkligen inte vad jag ska prata om! sen har jag glosor i engelska tills på fredag också, och matteprov på fredag, Usch ! men jag ska verkligen föröka fixa allt innan lovet! Vore ju riktigt skönt, Föresten fick jag vg på ett prov vi hade förra veckan, det var riktigt bra för å vara mig! :)

Åhj vet inte vad jag ska ha för individuellt val i 3an heller, jag får panik, Funderar på matte B för det är ju väldigt bra och ha, men samtidigt så vet jag inte om jag kommer orka det!, Vad svårt, det skulle lixom ha varigt inne i fredags :s

aja annars har det inte hänt nått spec idag, först matte som ingen gjode nånting på! sen prov, kollat på film, gymmat stenhårt och sen kollade vi på en til film som var jättebra! Sen har jag inte hunnit med nått mer, ska väll plugga lite intensivt nu så jag får lägga mig tidigt ikväll, Längtar redan tills jag får sova :D / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0