Samvetet är inte på topp!

Idag skulle vi ju har lektion för 7orna på djurås skolan, Som ni märker så har ju inte jag någon lektion nu precis, nej jag åkte väll dit i god tid i morse jag eftersom jag inte vet vart vid skolan vi skulle, så jag satt mig där i bilen och väntade på att alla andra skulle komma, tror ni det komme någon lr? Svar: Nej! Jag tror jag satt i bilen i en timme. satt och lyssnde på radio, väldigt underhållande haha! så till slut fick jag nog och åkte hem, förlåt för det gruppen :S men vad skulle jag göra då? jag kunnde ju inte sitta i bilen hela dan och inget nummer hade jag till nån heller eftersom jag tillfälligt har Tildas gammla mobil.. Har så jäkla dåligt samvete nu känner jag!!

Aja nu tänkte jag gå ner och göra klart i stallet, sen ska jag åka till leksand å gymma med Sarah :) / LS


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Lisa! Såg att du också kör på LCHF. Har du spanat in Airams matblogg? Massor av god mat =)

http://airamsmat.webblogg.se/

2009-02-12 @ 18:28:57
URL: http://superhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0