Plugg..

Sitter här dagen innan prov och försöker få in något i huvet! har prov på hjärtat och cikulation imorgon, Åhj orkar inte plugga.. samtidigt lägger jag in lite bilder från turkiet på facebook, och medadans dom laddar där så läser jag på lite, haha låter inte det smart? haha ;) nej jag vet att det inte är så bra men vad fan :P

När man sitter å kollar på bilderna från turkiet blir man å sakna det så jäkla mycket, det var så varmt å skönt! Nu tycker jag iaf att det är dags å bestämma en dag när vi alla planerar och beställer våran resa till i sommar vart vi ska åka hur länge osv. För mig spelar det faktiskt absolut ingen roll :) Bara det är VARMT och sol säkert!

nej jag är så sugen på någonting nu, ska gå ner och kolla vad ja kan hitta, sen ska jag fortsätta plugga lite/ LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0