Pajaz <3

Shit vad tiden går fort! Idag är det 3 år sen vi gick skilda vägar. jag saknar dig fruktansvärt myckt! Önskar att det kunnde vara vi igen! <3

Hittade ett GAMMALLT blogg inlägg på lunar, Ganska intressant vilket sätt jag skrev på! Finns även en hel del andra rolika blogginlägg där. Så här skrev jag:

"Älskling... jag kommer aldrig glömma den dan du åkte.
så här såg våran allra sista dag ut tillsammans.

16 Februari

jag vaknade, och gav Pajaz mat ( han fick mycket extra mat! betfor och massa morötter och äpplen och framför allt hanns favoritgodis!!!!!!!!) Jag stannade ute en lång stund och bara lyssnade när han åt på sitt hö.. Efter ca 45 min gick jag in å åt frukost. ( Te och macka ) Sedangick jag ut och mockade en sista gång... Efter det red jag och Tilda runt nedre vägen, han var hur mysig som helst!!!!!!! Å så sa Pajaz hejdå till Laban´s kropp också... snyft.. Sedan fick Pajaz och Gutten hö(sista gången). Å så åt vi mata jag och Tilda också. sedan red Tilda sin livs sista Tur barbacka på han, och jag filmade. Sen red jag min livs sista ridtur på han och Tilda filmade. Det var hemskt att veta att det var sista gången man satt på sin underbaraste vän... Sedan fick han äta lite å bli ompysslad och sen så var det sista gången i livet man hade en så underbar häst hemma.. Vi åkte iväg med han 16.20 Då bar det av till hans nya ägare i mora.... det var verkligen hemskt!!!!

Flickan som skulle få Pajaz visste inte om det. Dom hade varigt och provridit, Föräldrarna hade sagt att det skulle komma någon med nått tvättmedel... Hon blev naturligtvis jätteglad när hon såg att det var allt annat än tvättmedel!!! Vi ledde in Pajaz i hanns nuvarande stall. Det var jättefint!! Han kommer få det jättebra där.. Han kommer gå med en islandshäst. Vi gick in och fikade och skrev på kontrakt m.m. Dom hade en minigris :P haha:) Efter det gick vi ut till Pajaz för att säja hejdå. Ojoj oj så jävla hemskt det var att bara säja hejdå....FY FAN VA HEMSKT DET VAR!!!!
Var där i kanske en kvart å sa hejdå... å viskade några vackra ord till han som t.exJag kommer ALLTID att älska dig, Glömmer dig aldrig m.m. Jag gav han sitt favoritgodis och kollade på honnom.

Dörren var nästan stängd. Jag såg hur han kollade på mej och började gnägga!!!!
Dörren var stängd och. Vi började gå.
Mitt samvete var hemskt!!!!!
Hur fan kunnde jag svika han på det där viset?!?!?!? VA?????
Han visade ju verkligen att han tyckte om oss. Med ändå så, bara lämnade vi han där..
FAN SAKNAR DIG SÅÅÅÅ REDAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu åkte vi hem.. grät hela vägen...
När jag kom hem gick jag direkt till sängen...
Kunde inte sova på hela natten förutom en halvtimme då jag hade en hemsk mardröm om bullen ( Tildas kanin) Jag drömde att han dog i toaletten.... Fy fan vad hemskt!!!

ÄLSKLING JAG GLÖMMER DIG VERKLIGEN ALDRIG!!!!!!!!!!!!!!
<3"












hehe den här gjorde jag för ett tag sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0