Lugn & skön dag :)

Vilken lugn skön dag, inte gjort någonting, Var ju hem till Maj en sväng och åt. Så jag passade på å leka lite med Eddie (min kusins barn) han är ju bara för söt!  Efter det träffades brudarna jag, Sarah, Lina & Tilda och pratade om resan i sommar lite. Vi har kollat på lite olika hotell och sånt, Tänk vad kul vi ska ha brudar! Sen har vi också varigt till Insjöns pizzeria och ätit sallad, Det var riktigt gött!

Nu sitter jag här och slappar, är sjukt sugen på å lägga mig nu, för jag är så trött ! (FORTFARANDE) Men det värsta är att jag kanske måste vara chaffis, Men tror jag skiter i det, orkar verkligen inte!

Tänkte bara lägga upp en ny bild på min tatuering, lite bättre kamera. Det är dock ett väldigt svårt ställe och ta kort på så bilden blev inte så bra ändå ;) iaf läker den jättebra, fast den är ju inte så stor heller, Tycker den ser mycket större ut på bilder än vad den är i verkligheten!


Nej godnatt allihopa, hoppas ni haft en bra alla <3 dag! Pussar / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0