Kort om dagen

Pust, Nu kan jag andas igen, haha nejdå! ;P

Den här lediga dagen har varigt väl utfylld, vaknade klockan 8 efter drygt 11 timmars sömn, det var riktigt skönt å få sova ut, Efter det tog jag och Lina ut hästarna och så red vi också, blev konditionsträning i snön, så mysigt :) Sen åkte jag till leksand för å gymma med Sarah, Det gick sådär eftesom jag har sån träningsvärk och så är jag så jäkla slel i typ halsen, nacken och axlarrna, konstigt! Så fort jag rör huvet knakar det! :O sen hem igen, efter det har jag hållt på och ordnat med lite ansökningar om sommarjobb så ska skicka in dom imorgon, sen vidare till ridskolan för att rida en hopplektion på Filipin. Det gick mycket bättre än förväntat, eftersom jag inte hoppat sen i sommras på Neptun typ?! och nu sitter jag här, har precis duschat och nu väntar sängen på mig, Är sjukt trött! så godnatt på er! / LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0