Igår/ idag

Hann inte skriva nått igår för jag hade så fullt upp, Hade en jätterolig dag! sovmorgon till 10.30 sen slutade vi 4, Provet gick jättebra, Efter skolan gymmade jag och Sofie och när jag kom hem stack jag och Sarah ut å red barabacka på kvällen, hur mysigt som helst! Sen lekte vi även lite i snön :D

Idag då:
Ja idag har jag gjort min andra tatuering! :D Här ser ni en bild på den, Blev faktiskt riktigt nöjd! Dock tog jag bilden innan jag tvättade den ( färg runt om) så den ser väldigt kladdig ut, Vilket den inte är egentligen :)
(OBS, Bilder tagna med dålig mobil kamera! )

Helt nygjord!

Nära, Här der den väldigt kladdig ut!

Ja så här ser den ut :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Skit snyggt jue bruden :D:D gjorde de ondare där ? <33

2009-02-11 @ 21:05:33
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

ja :D Nej det känndes nästan mindre om jag ska vara ärlig :D <33

2009-02-11 @ 22:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0