Hemma !

Hann inte skriva nått igår, var bara skola, ner i stallet, plugga ( till grejer som var till idag) sen följde jag med Sarah till ridskolan.

Idag är jag iaf hemma, kännde igår att jag fick världens magktarr, kunnde inte sova, Mådde inte bra idag heller så därför stannade jag hemma. fattar inte riktigt varför jag fick magkatarr nu bara? Nu när det blir lov och allt! Aja jag är ganka kännslig i vissa fall. Det räcker med att jag ställer för höga krav på mig själv, går och funderar och oroar mig över skolan och en massa andra konstiga gjejer så känner jag hur det svider i magen... aja nog om detta!

Idag händer det iget spec, Det enda jag vet är väll att jag ska lägga på massa brev på postlådan, sen ska jag kolla på film, ikväll blir det let´s dance! Sen ska jag även fixa med en hemlig grej! Hihi vissa fyller ju år snart ;) Mamma ringde nyss och undrade om jag ville med på melodifestivalen imorgon. Självklart vill jag det! Kollar inte på det på Tv lr så men det är ju kul och se det i verklighet ! :) Så mamma skulle försöka få tag på biljetter, Fråga mig inte hur! vet inte ens vilka som ska vara med imorgon lixom! haha! ska ta reda på det :)

Jag kommer inte ha så kul idag så det blir nog mssor med spännande inlägg idag! :D Nej jag menar såklart tråkiga inlägg! Blir lätt så när man inte har nått för sig, då sätter man sig här å skriver lite. Jag älskar att skriva! / LS


Kommentarer
Postat av: Pälski

Nu blev jag nyfiken din skit ;D hihi <3

2009-02-20 @ 20:49:16
Postat av: Lisa

Det är bra det ! ;D <3

2009-02-21 @ 08:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0