Hemma

Hemma igen, Ja nu har jag gymmat det gick ju riktigt bra, Har man inställningen att man ska träna stenhårt så gör man det. Det är också mycket roligare att träna om man sätter upp olika rimliga mål på träningen. Jag har en hel del små mål som jag ska klara av. Vissa är jag redan klara med och då får man sätta upp nya helt enkelt. Efter gymmet solade jag, Kom ju på att min  tatuering fyller 2 veckor idag så då får jag sola igen. Det känndes bra för jag är KRITVIT!!!!!! 

Vet inte vad jag ska hitta på nu! Har inte lust å göra nått men känns ju dumt å sitta inne när solen lyser lixom! har inte duschat än så jag vet inte om jag ska göra det nu eller om jag ska ta en promenad? Rummet behöver också städas som vanligt! Lika bra och ta tag i det först kanske så kan jag bestämma mig under tiden.

Försten hade jag nytt rekord på antal läsare igår! kul! :)

Nej hörni vi hörs! / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0