Grattis!

GRATTIS SARAH till teorin, Jag kommer så väl ihåg känslan av när man trycker på knappen och det står GODKÄND! Är så glad för din skull, bara uppkörningen kvar nu och det fixar du!

Igår blev det att jag och Lina åkte hem till Maria och kollade på film, sen kom även Sofie dit. Vi kollade på 2 filmer och kom väll hem vid 2 inatt tror jag. Vad händer idag då? Ja "mycket planer men inget händer" skulle jag vilja säga. Funderar på att gå ner och rida nu, sen blir det att åka till gymmet nån gång under dagen, sen är jag så jäkla sugen på å åka till Aqua nova å bada,  men det lär då inte bli idag.  kanske imorgon, Ska snacka med brudarna om någon vill!

Snöar för fullt gör det nu också, Jag brukar inte tycka det är så farligt, men RÄCKER det inte nu?! Jag känner att jag behöver ingen mer vinter nu, jag är så sjukt sugen på VÅR känner jag! Tycker inte alls att det är speciellt roligt att sätta på sig Boomerangjackan och UGG´sen längre! Nej jag vill gå i skinnjacka, shorts och gladiator skor. Det vore mycket bättre!


Jag berättar ikväll hur min  "mycket planer men inget händer" dag blev ! / LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0