En bra måndag!

Hemma från skolan nu, är riktigt nöjd med dagen, jag har lyssnat väldigt bra på lektionen och tyckte det var kul (hade bara en lektion) vi har även fått veta lite om den kommande Idre resan :D På gymmet tränade jag på som satan! Jog tror alldrig jag tränat så hårt! Det var så svetten rann när jag körde med vikterna ;) Det var så jäkla kul och träna idag och jag kännde mig vekligen motiverad! Tror fan att jag har fått lite större muskler, dock är det väll bara jag som ser dom! haha!

Inte hade vi något prov idag heller så det var ju skönt kännde att jag behövde plugga lite mer, så istället har vi det på onsdag. Idag ska jag plugga mycket så jag slipper det imorgon eftersom vi är lediga! Så imorgon blire soooovmorgon sen ridtur och gymma med Sarah!

Är jättesugen på en promenad ikväll, det var så länge sen! :)

Allt känns så bra idag, Jag älskar sånna här dagar! / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0