tisdag, kväll

Måste sova nu egentligen men kan inte hålla mig, måste bara skriva ner några rader. Den här dagen har varigt väldigt bra. Började som jag skrev i morse med en långpromend, det var ju hur skönt som helst, sen har jag varigt i stallet i 3 timmar idag och städat, sopat och krattat smort massa grejer och borstat Pila och så, det blev ingen ridtur för mig idag för kännde bara för att vara där nere, Men sen kom Lina och red Pila så hon fick komma ut iaf :) sen bar det av mot leksand för jag skulle fixa en grej sen solade jag, och jag BRÄNDE mig som satan, ble aldeles röd, och jag brukar inte ens vara känslig! Konstigt, men dom kanske hade bytt rör inte vet jag :) aja det försvinner nog ganska snabbt.

Har även varigt på ridskolan och ridit isället för Tilda, det var dressyr och jag hade Kacper. Tyckte verkligen inte om han, han var väll snäll och så men han var ju så tråkig! nej sånna hästar tycker jag inte om. Idag hade vi iaf AKO. var hur jäkla länge sen som helst jag red för henne. säkert minst 5 år sen? Man får lite gammla minnen när man rider för sina ridlärare som man hade när man var liten och när man kämpade på med Pajaz! Tänk vilka minnen jag har med Pajaz alltså=) nej är skit trött och börjar 06.45 imorgon, så nu ska jag sova! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0